Tuesday, September 25, 2007

Ku Selamanya Bersamamu..








Salam sejahtera semua..

Inilah "isteri" gua mase gua bujang dulu. sayang betul gua kat die!

Sekali gua godek2 laptop gua, ternampak plak gua gambar lame. waktu ni, gua dah dekat nak kawen, tapi still merempit lagi, tapi time tuh arm dah standard, cume bikin enjin dlm je, wahahah!! Gua rindu kat moto gua, mmg laju moto gua beb! gua mmg rempit! ramai manusia tak suke rempit kan, biase la.... gua tak salahkan orang lain yg tak suke rempit tu, tak sume rempit tu jahat dan tak betol... mesti ade yg cakap belakang pasal statement gua ni nanti, abaikan je la, ihihi...

Gua rindu saat dahulu... hidup ini terlalu pantas.. apa akan jadi pada masa hadapan kelak... gua pon tak tau... gua susah hati...

gua rindu saat dahulu...

Comments:
lu dah jadi bapak skang..apelagih ajar la anak lu rempit plak mana tau leh kembalikan nostalgia di masa lalu
 
hidup ini terlalu pantas? ha ha tau pun... skang lu dah jadik bapak budak dan laki orang nanti akan datang lu akan jadi pak mentua orang...dan kendian latuk olang maaa... yang pasti, that things will go on u 1st la before wa... ha ha... skang wa tengah enjoy macam dalam gambo lu ni hah... he he jangan maree.... nanti kene jual....
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]