Wednesday, July 19, 2006

Suatu Ketika Dahulu..

Suatu ketika dahulu, gua pernah mandi kat tembetong dlm kebun, pastuh bapak gua dtg bawak getah paip, abis gue kene libasss...

Suatu ketika dahulu, gua pernah masuk tadika, tapi gua cume skolah 3 bulan je, pastuh gua trus berenti. bukannye ape, gua nih dulu pemalas sekolah..

Suatu ketika dahulu, cikgu gua pernah datang umah gua mase gua skolah darjah 2, pujuk gua suh dtg skolah, gua tak nak, majuk nyorok kat mesin jahit...

Suatu ketika dahulu, gua pernah masuk sekolah asrama penuh waktu tingkatan 1, tapi kene buang waktu gua tingkatan 2 sebab gua libas itu senior ngan tangge katil besi sebab die ragging gua. koma 5 hari budak tuh. gua kene buang kerane budak tuh anak duta malaysia...

Suatu ketika dahulu, gua dah abis form 5, gua aktif ngan band gua, pegi jamming kat simpang keratong, pastuh bapak gua dtg jemput dengan satu penampar kat muke gua, pastuh die libas gua ngan helmet, die ckp jgn susahkan mak bapak, nanti kene tangkap polis cemane? mase tuh gua malu gile sebab kengkawan gua seramai 50 orang sume nampak kejadian tue.. gua trus lari ke johor..

Suatu ketika dahulu gua pernah bercinte ngan kawan lame, tapi pompuan tu tinggalkan gua sebab ade org cucuk dari belakang. budak yang cucuk awek gua dulu ckp "hati-hati dgn apis nih, die merbahaye orangnye". tapi sampai skang budak tuh ngurat x-awek gua tak penah dapat.. ahahah...

Suatu ketika dahulu, gua pernah tak makan selama 5 hari, mengharap belas ihsan kengkawan sewaktu gua belajar di kolej dulu. keluarga gua orang susah, waktu itulah, baru gua kenal, apa itu arti kehidupan..

Suatu ketika dahulu, gua diterima bekerja di satu syarikat yang besar dan gilang-gemilang dan waktu itulah, baru gua tau, apa itu arti duit banyak. Moto je gua beli sampai 3 bijik, gua beli laptop harge 4 ribu, gua beli hanpon tah dah baper ribu abis, gua makan bebanyak. ini semua rentetan dari kemiskinan yang gua alami dulu, bile dah ade duit, tak ingat dunia...

Tapi sekarang, gua tak tahu hidup gua nih menuju arah kemane... gua keje, makan, main komputer, main ps2, tapi, ape tujuan semua nih?...

Entahlah...

Comments:
satu ketika dulu, gua tak kenal lu, so gua tak amik port..

satu ketika kemudian, gua kenal lu, tapi gua tengok lu cam sombong je , gua tak amik port..

satu ketika kini, gua kenal lu, tapi gua still tak amik port.. hahahha

acah je .. gua caya sama lu.
 
tujuannya adalah belanja aku makan steamboat yang dekat titan itu hari...

AKU TAK KIREEEEEEEEEEE!
 
hmm...sadis citer nih
 
tuh maksudnya live life to the fullest!!! bukan live life to the hell... he he.. betul ker ayat aku ni...

...takpe.. kau kan ganas...
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]