Wednesday, July 19, 2006

Kawanku...

Gua ade satu bende nak citer nih. walaupun takde orang nak bace, takpe, gua bace sendri.. lame dah gua pendam bende nih, tapi tak terluah dek kepayahan jari-jemari gua utk menaip nih.. pemaleh btul la gua nih kan..

penah tak lu orang rase memember lu bikin baik same lu orang, tapi dlm mase same die suke cakap lepas(same mcm molot takde insurans Takaful) kat lu? ade tak? gua ade...

Ade satu hari tuh, gua lepak ngan kengkawan, ramai gak la kan.. meminum.. borak kosong.. tapi tah tibe-tibe, sedap je member kutuk-kutuk gua, pastuh ckp bebukan la, ckp nanti moto gua orang nak curik la.. aduh, gua jadik tensen mase tuh.. Pastuh cakap lepas same gua.. bukan ape kan, gua tak kesah gurau, tadi ade batas beb.. kalau gua tak ingat yg gua nih dah nak kawen, dah lame gua kasi tuam same itu budak punye muke. tapi memandangkan die pun member, pastuh plak ade memacam falsafah tah ape-ape tah, gua pun jadik malas...

sebenarnye, dah lame gua perhatikan member gua nih. dulu gua kenal die tak mcm nih, tapi ade satu peristiwa pahit sebenarnye antare gua ngan die nih. sume orang tak tau! ahaha!! takpe, ari nih gua nak citer, terpulang la pade lu orang nak nilai! ahaha!!

sebenarnye, dulu member gua nih ade awek, tapi tanpa disangke-sangke, awek die nih syok kat gua. mase tuh, gua tak tau pun minah nih awek die. gua siasat punye siasat, last-last gua dpt tau yg pompuan tuh awek member gua nih. tapi member gua ni pun tau gak awek die nih syok kat gua, tapi die bikin dek je!! ahaha!!!

alasan pompuan tuh suke kat gua, die ckp gua main BMX, extreme la katekan, die suke extreme sports, jadik mejadi-jadi la gua nih.. ahah!! tapi gua bukan perampas beb, setelah gua tau pompuan tuh awek member gua, trus gua berundur, guu cakap sama itu perempuan, "kau bukan milikku".. chewah!

gua rase la kan, rentetan dari peristiwa itulah, member gua nih simpan dendam kat gua, asik nak kenekan gua je.. takpe la, selagi gua boleh sabar, gua sabar je la, tapi kalo gua dah tak tahan nanti, kite tengok je la ape jadik... member gua nih selalu kutuk Syam tu, tapi die tak sedar perangai die ade dlm 70% mcm Syam, ape daaa..

ape sekalipun, member tetap member, gua harap kalau member gua bace bende nih dan terase seperti dia yg gua tulis dlm nih, maafkan gua dan gua harap lu bole ubah perangai sebelum kawan-kawan lu hilang satu-persatu

okla, byk gile nih, lain kali jumpe lagi, cheers mate! Kachinggg!!!(bunyik cawan kace berlage)

Comments:
gua kenal ke member lu tu?
 
Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»
 
itu semua ilusi mungkin... Rilek.. Kalau boleh kite cool je.

Sifat "ragu ragu" memang ade dalam diri tapi tak semuanya sifat ragu2 itu benar. Anggap semua itu adalah segala asam ragam berkawan.

Kerana jika hilanglah sifat ragu-ragu, kita berjaya mencari diri kita sendiri.

I love u friends, just calm down and listen to good music. :)
peace
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]